مصاحبه آرشیو خبر ها
ندود از یووه ، بوفون و دل پیرو می گوید

ندود از یووه ، بوفون و دل پیرو می گوید

پاول ندود ، اسطوره باشگاه یوونتوس و یکی از مدیران کنونی این باشگاه ، در مورد وضعیت کنونی بیانکونری ، بوفون و هم تیمی سابق خود دل پیرو به اظهار نظر پرداخت :

 

برد در برابر المپیاکوس حیاتی بودو تیم به خوبی این وظیفه را انجام داد اما ما می دانیم که در اروپا باید بیشتر از این مایه بگذاریم.

 

فاصله بین بایرن و تیم های ایتالیایی بسیار است همانطور که این را دو فصل پیش در مقابل یوونتوس دیدیم. اگرچه این فاصله اینگونه دراماتیک نبود (اشاره به دیدار رم - بایرن).

 

فوتبال ایتالیا دیگر طراوت گذشته خود را ندارد. همه ما دیدیم. اما فکر می کنم که می تواند دوباره به به قدرت برسد. فوتبال ایتالیا به خواب رفته و باید بیدار شود. یوونتوس استادیوم خود را دارد و برای هر بازی بلیط فروشی می کند. این باید الگویی برای دیگر باشگاه ها باشد تا دوباره متولد شوند.

 

استادیوم و موزه یوونتوس دو تا از زیباترین مکان هایی است که من در تمام دوران فوتبالی ام دیده ام. از اینکه بخشی از این برهه زمانی در تاریخ یوونتوس هستم به خود می بالم. 

 

من هر روز با تیم در تماسم. سر تمرینات می روم ، با مربی و دستیارانش صحبت می کنم و سپس با رئیس و مدیر کل به گفتگو می پردازم. ما در مورد همه چیز صحبت می کنیم. از وضعیتمان در جدول تا فرم بدنی بازیکنان. هر از گاهی سعی می کنم تا توصیه هایی نیز داشته باشم.

 

آنها به من گوش می دهند زیرا که می دانند چه بازیکنی بوده ام ، پست کنونی ام را دوست دارم و اوقات خوشی را سپری می کنم.

 

پیرلو؟ او یک هنرمند است ، او شگفت انگیز است. می دونی ، هرباری که می خواد ضربه آزادی بزنه من فکر می کنم که داره پنالتی می زنه. او واقعاً منحصر بفرد است. علاوه بر آن ، به نظرم اسپری ای که فاصله دیوار دفاعی را تنظیم می کند هم فکر خوبی است. من فکر می کنم که افرادی مانند پیرلو یک برتری خاص دارند.

 

توپ طلا؟ به نظر من نویر ، دروازه بان بایرن ، شایسته کسب آن است. در یک باشگاه بزرگ دروازه بان برای یک یا دو سیو در طول بازی احتیاج است. اما همیشه باید آماده باشد. نویر بسیار خوب است و شایسته دریافت جایزه است.

 

اما اگر بخواهم او را با بوفون معاوضه کنم ، من جی جی را انتخاب می کنم. قطعاً جی جی را انتخاب می کنم. نویر ، بوفون و کورتوا در این لحظه سه دروازه بان برتر جهان هستند. 

 

دل پیرو به یوونتوس باز می گردد؟ این سوال را باید از رئیس آنیلی بپرسید. اگر شانس دیگری وجود داشت ، من دوست نداشتم دوران فوتبالی ام را در لیگ هند به پایان برسانم.

 

هواداران همیشه با من برخورد خوبی داشتند. حتی اکنون ایستاده برایم شعار می دهند. هر بار این باعث هیجان من است ، من تنها باید از آنها تشکر کنم. 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: